Výlet k přehradě

23.01.2010 17:28

Dnes nás panička vzala na psí procházku k naší oblíbené přehradě u Kristinina hrádku. Bylo to moc fajn, hodně srandy... Rozdělili jsem se na dvě skupinky, v naší byl Ronny Brendl a Deizy Kafková s paničkami a Fofík. Páníček bohužel nešel, protože bude večer chytat lumpy a tak musel jí spinkat. Cestou jsme se Síssa s Ronnym pořád kočkovala, no fuj "kočky" to je blbý slovo, Deizynka byla jak jí říká panička Káťa zase "dámičkou" a dávala pozor, co si paničky povídají, aby jí neutekl nějaký ten drb. Já jsem tak různě pobíhal kolem všech a hlavně jsem hlídal, jestli někdo nebude něco svačit, že bych okoštoval ;) U přehrady jsem měl mooooc radost, že jsem to poznal i přes ty hory sněhu a zvesela jsem se rozeběhl k vodě a ona tam si představte nebyla! Všude led a sníh. Dali jsem i cestou pár fotek na kládách,... že nám to ale sluší :D https://sissiachensee.rajce.idnes.cz/kristin_hradek_23.1/ Už aby byla další velká prochajda. Zdraví a pac posílá Chenseek

Dál přikládáme fotky i druhé skupiny: https://mrtvolkaruzovka.rajce.idnes.cz/kristianhradekw/#album